شایگانشایگان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات جنینی و کودکی

شناختن مامانی از روی صدا و کارهای جالب شایگان

1392/12/29 11:16
نویسنده : مامانی
108 بازدید
اشتراک گذاری

یک بار بدون اینکه ببنیم داشتم صدا در می آوردم و نازت می کردم. بعد با صورتت دنبال صدا می گشتی آخرش پیدام کردی.

دیروزش هم یک بار که عمه مژگان داشت باهات بازی می کرد و می خندیدی و از ته دل ذوق می کردی. منم یک بار اومدم و نازت کردم . تا مو دیدی لب های بالاتو کلفت کردی مثل همیشه که شیر می خواهی و التماسانه صدا در می آوردی و شروع کردی به دست خوردن فکر کنم دیگه می دونی کی بهت شیر می ده.

الان جدود دو هفته ای هست که وقتی به پهلوت می کنم و پشت سرت پتو می ذارم که بهت شیر بدم می فهمی که شیر می خوام بهت بدم می خندی و از روی ذوق دستاتو می کنی تو دهنت. به این معنی که شیر را زودتر بهم بده.

چند روز پیش تولد 3 ماهگیت بود وزنت 7:200 بود خیلی خوشحال شدم که سر واکسن وزنت کم نشد. فدات بشم پسرم

صبح ها وقتی از خواب بلند می شی خوشحالی. الحمد لله از خواب که بلند می شی خوش اخلاقی. مثل مامانت. 

شایگان جونم خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mozhde
27 فروردین 93 20:02